CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, February 20, 2011

me & abu






hah... ni la abu... kucing kesayangan aku dulu... skang tak tau dah dia pegi mana... semenjak bahagian depan rumah dah bertukar wajah, abu dah tak balik² rumah dah... mungkin dia ingat rumah orang lain kot... 

cuba korang tengok btul2 kaki depan abu sebelah kiri... ada 3 jari jer... dia cacat kat kaki dia... tapi tersangatler nakal... klu aku duk bersila jer, dia akan datang kat aku trus naik atas riba... walaupon aku suka kucing, tapi aku tak suka sangat dia meleset² kat kaki atau ngada² nak duk atas riba aku... klu bulu² dia tak berguguran takpe ler jugak... 

abu dapat nama dari warna dia...KELABU... bila dipendekkan jadi ler abu... ekekeke... lagipon dia kan jantan...

aku tak ingat lak ni tahun bila... masa tu, baju itam tu muat lagi... skang baju tu klu aku pakai dah macam nangka jer... nampak sangat aku membesar dengan sihat.... ahaks...



2 pengkritik hebat:

SuTeRa

akak ada abu...
saya ada unggai...
tp unggai buta....
kena bagi mkn TF kew???
heheehhe...

Jilah

unggai tu sapa? tak pernah dengar pon...

setakat ni TF ni dah buktikan yang orang rabun leh kurang kan rabun... tapi klu buta tu wallahualam...

setau akak, TF ni macam btulkan balik mekanisme badan... tapi kita tetap kena makan makanan berkhasiat untuk badan...