CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, February 19, 2011

4LIFE TRANSFER FACTOR

semalam ada review pasal satu produk kat bilik perbincangan... cuba tengok gambar kat bawah ni... mesti ada yang dah pernah tau... dan ada juga yang tak pernah tau... aku pon tergolong dalam golongan yang tak pernah tau... tapi skang dah tau skit²...

orang yang citer pasal produk ni adalah seorang lecturer... dia citer berdasarkan pengalaman dia sendiri sebab sebelum ni dia pon ada sakit yang agak kronik gak la... after dia consume ngan transfer factor (TF) ni, semuanya back to normal and can lead a healthier life after that... anak dia yg ada athma pon dah ok... 
mak dia ada penyakit kronik gak and has been suffered bertahun² lamanya... after dia bg mak dia TF ni, mak dia sembuh sepenuhnya after a few months... 

aku dengar dari pengalaman orang jadi kekaguman aku for this produk sangatler tinggi...  balik jer, trus aku search... well, mekanisme nyer takler aku paham... aku cuma ada SPM jer (kira terer ler gak dari husin HKLBR tu)...yang sihat walafiat takder penyakit pon leh amik gak... 

selain daripada 2 produk di atas, terdapat lagi produk² lain from this company (4LIFE)... hah, yang dah lama kawin takder anak pon leh try...

produk ni leh diambil oleh sesiapa jer sehingga ler budak yang baru lahir... TAPI... orang yang pernah menjalani pemindahan organ or bone marrow transplant takleh amik coz dia leh kacau ko nyer immune system... ye ler, organ orang lain kan perangai dia lain... (sila betulkan jika aku silap ek)...

TRANSFER FACTOR tu apa?
ia adalah molekul halus (nama pon molekul, mana leh tgk ngan mata kasar) pembawa maklumat (immune IQ) yang terkandung dalam kolostrum. ia bertanggungjawab memindahkan maklumat imun di antara sel yang terdapat dalam sistem immune badan.
(dipetik dari handout yang aku dapat semalam)

this produk is not a drug (ubat)... tapi as a supplement which can detect ur early penyakit... 

in layman explanation....TF ni tak kaco cancer cell (everybody ada cancer cell... but it depends wether dia active or not)... TF ni cuma kasik korang nyer natural killer cell lebih kuat, takmo bg dia malas²... errrr... paham tak?...

well... aku rasa penerangan aku ni cuma sebagai pembuka bicara jer... untuk keterangan lebih lanjut, korang leh tanya kepada yang lebih pakar dan berpengalaman...


***** kengkawan yang dengar review sama² ari tu, klu ada info aku yang tak btul, sila bg tau ek
*****aku teringin gak nak try.... tapi dia punya cost... isk... mahal... aku kumpul duit dulu la... 



0 pengkritik hebat: