CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, February 18, 2011

Government Service Tax - Bil Astro

haih... hari tu bukak jer peti surat dapat ler surat dari astro... cam biasa ler... mesti ar bil... aku mana pernah dapat surat lain selain bil... 

dengan bangganya bukak surat tu... hmmm... takkan tetiba bil berubah lak kan... skali bila bukak jer ambik ko... tetiba angka dia tak macam yang aku selalu tengok... ati aku dah rasa dah... bil aku naik RM3 untuk government tax service.... semenjak bila lak dorang caj tax ni.... tak banyak korang cakap?... walaupon RM3, bajet aku kira lari dah tu... 


 nampak tak caj 6% untuk GST

semua harga barang naik... bil naik... semua naik... berat aku pon sama... grrrrrrr....


2 pengkritik hebat:

Dr. Rodzila Rodi

so..kene adjust budget..
kak zila pun takde astro sbb takde budget..hihihi..
kene mula menabung utk fatin g skul next year..

Wadah Impian

tu ar kak zila... sy pon igt xmo ada astro ni... kurang gak beban nak bayo...