CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, February 17, 2011

Hotlink Hot Ticket

selama ni aku setia ngan celcom... ye la masa tu kat kampong cuma ada line celcom jer... tapi skang semua dah ada... maxis ngan digi pon dah ada signal... 

beberapa bulan yang lepas ada ler aku beli no hotlink... teringin gak nak guna no lain... untuk kegunaan rasmi (ntah apa ler yang rasmi agaknyer)... biasa ler, dapat no baru mesti excited... tapi no recycle... balik² ada jer orang call ngan mesej... aku wat x peduli jer... skg dah takder gangguan lg dah...

yang aku suka pasal hotlink ni ialah bila leh topup guna hot tiket... benda alah apa ler hot tiket ni kan... meh nak review skit...

ok.. hot tiket ni ada 2 jenis :
   i) hot tiket untuk call/sms
   ii) hot tiket untuk internet

Hot Tiket untuk Call/SMS


untuk call/sms ada yang RM8, RM10, RM15, RM30.... tu yg aku tau ar... expired dia bergantung pada setiap nilai... contohnya klu RM8 dapat ler dalam 7 hari... lps tu leh call kat semua jenis rangkaian telco...  apa? semua?... ko bio btul.... yer!... silalah percaya....dia cuma tolak kiraan minit dan bilangan SMS jer... bagi aku sangat² la menjimatkan... setakat ni setau aku la (berdasarkan pengalaman), klu tak abis guna, dia akan bawak baki bila korang topup hot tiket lagi...

tapi klu yg memang kaki sms jer... atau kaki gayut jer, mungkin korang rasa kurang berbaloi skit ar.... tapi lom cuba lom tau...


Hot Tiket untuk Internet



untuk hot tiket internet lak, ada dalam nilai RM5, RM10, RM20... setakat ni, tu jer la yang aku pernah jumpa... ni pon lebih kurang macam hot tiket call/sms...

so, kepada pengguna hotlink, grab ur hot tiket now daripada penjual yang sah... ahaks... selamat mencuba!!!

untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila lah kunjungi laman web hotlink ni

***** walaupon aku dah beli no hotlink, aku masih sayang ngan no celcom aku (dah 8 tahun aku guna, mana tak sayang bebenor)... 


0 pengkritik hebat: