CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, February 24, 2011

“Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids”


alangkah bahagianya hati aku klu gambar di atas tu jadi real depan mata aku dan seterusnya adalah milik tetap aku saja... dan lagi bahagia idop aku klu ianya percuma.... ekekeke.... share? no way... tapi semua tu angan² mak jenin jer... beli sendiri?... nak kumpol duit tiap² bulan pon dah cukop mencabar kredibiliti aku...

ipad,
setiap kali kumelintasi kedai yang mempamerkan dirimu
aku kaku di situ
menatap wajahmu
berangan memilikimu

ipad,
setiap kali ku cuba menggapaimu
ada saja yang cemburu
kenapa harus begitu

ipad,
berapa lama lagi harus ku menunggu
setiap saat ku terbayangkan dirimu
bilakah kau akan berada dalam pelukanku

ekekeke... macam desperate jer bunyiknyer... by hook or by crook, one day u'll be mine... ipad, u better watch out.... dah lama dah ngidam weh...

erkkk... sebab apa aku ngidam sangat²?... sebab ipad tu ensem... ahaks... lagipon dia sangat praktikal untuk orang yg suka internet macam aku... iaitu yang menjurus ke facebook dan blogging... hah, lagi satu sebab dia slim... ekekeke... bab slim² ni memang ler aku suka bebenor...





Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack