CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, June 6, 2010

Stok abis

pagi sabtu tu ujan renyai2 masa aku bangun dari tido... macam biasa ar walaupon aku cuti, tetap kena bangun kul 5 lebih untuk wat sarapan hubby... hubby punya keje memang takder cuti walaupon sehari... ampeh punya company...

lauk bekal hubby?... isk... stok makanan memang dah abis... aku rebuskan 2 biji telur ngan sos 2 peket... ala, sos mcdonald tu... kesian lak kat hubby... pandai2 ar carik lauk nanti ye bang...

tengahari tu aku goreng telur mata... sup daging malam tadinya ada lagi skit... tapi tinggal kuah je... aku panaskan jer... sambal belacan pon ada skit lagi... tu semua sisa2 dari belimbing... makan je la... perot dah lapo... tawakal je... klu tetiba sakit perot aku tak kisah sebab hari cuti...

malam lak mesej hubby dulu nak makan ke tak... dia kata masak je ler apa yang ada... isk... nak makan ar tu... apa ler yang ada... last2 aku masak bubur... goreng ikan bilis n bawang merah wat penambah perisa...

bubur ni telah ditambah dengan telur mata

makanan tengahari aku untuk hari ni pulak adalah.....

megi kari yang sangat sedap...

tengok... licinnnn... memang sangat sedap

0 pengkritik hebat: