CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, June 15, 2010

Cuai

ari ahad tu sampai umah kul 11 lebih malam... sampai umah jer trus kejut hubby suh makan lauk² yang aku bawak dari kampong... sementara tu iron baju nak keje sok nyer... ikutkan hati malas nak datang keje... tapi teringat ada keje kena wat (hehehe tak banyak pon kejenye)...

isnin tu lak kena bangun pagi²... kena masak nasi untuk bekal hubby sebab malam tadi dah malas sangat nak masak... aku masak lebih skit sebab nak bawak bekal gak... sambal buruk yang aku bawak dari kampong tu banyak lagi... sedapnyer la makan sambal buruk ngan nasi panas...

macam biasa sampai kat D8 hampir kul 7... pegi tempat lepak sementara tunggu bas... aku letak la beg kertas yang berisi bekal aku tu kat sebelah sofa... aku pon sambung ler tido... bila dengar bunyi bas jer trus tersedar... pastu trus je la naik bas...

sampai opis punch kad macam biasa... tiba² aku rasa macam ada sesuatu tertinggal... aiseh... bekal aku dah tertinggal kat D8... waaaaaa.... apsal la aku cuai sangat!!!...

sib baik aku ada tinggalkan skit sambal buruk tu... malam tu aku wat lempeng 3 keping... cicah ngan sambal buruk... klu tak kempunan dah aku ari tu...


0 pengkritik hebat: