CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, January 16, 2010

Takder keje

Minggu ni tak balik kampong... maknanya minggu ni aku akan kebosanan sepanjang cuti... disebabkan takder mende nak buat, aku pon on laptop & apa lagi, hahahaha.... menyambung perjuangan mencari layout yang bagus untuk blog aku...

dari pagi sampai la ke petang... menghadap laptop je la keje aku... at least takder la rasa bosan sangat... makan pon ikut sempat jer...

so, ini ler rupa paras blog aku yang baru... aku tambah lagi 1 column & touch up skit bagi cantik... ni pon lom rasa puas hati lagi... tak tau ler apa yang kurang... kurang isi kot... hahahaha...

kepada sesiapa yang nak buat 3 column, silalah search di google '3 column layout' sebab aku sendiri tak pandai nak menerangkan macam mana cara yang senang... sebab kena tambah coding... tapi aku rasa klu trus pilih template yang dah sedia ada pon bleh gak...

jangan susah ati klu tak dapat, tanya ngan orang sekeliling anda dan yang tau kehendak anda... bak kata orang tua2 'malu bertanya sesat jalan'.... aku pon kadang2 sesat gak sebab terlampau pemalu... hahahahahaha....

tak pon klu malu nak bukak mulot, leh tanya kat google... taip jer apa yang nak dicari... teknologi di hujung jari... rugi klu tak tau nak guna... bak kata orang zaman sekarang 'dunia tanpa sempadan' (untuk istilah internet jer ek)... selain google leh guna enjin carian yang lain seperti yahoo..

so tuan2 & puan2... adik2, kakak2 & abang2... selamat mencuba... semoga berjaya...

0 pengkritik hebat: