CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, January 13, 2010

Memey...

Memey?... ni bukan citer pasal memey ngan norman hakim tu... huhuhu... ini adalah suku kata yang aku baru tau dan dengar dari anak aku...

masa aku balik minggu lepas tu, anak aku demam rupanya... sian kat Fatin... aku ni cuma tau kesian jer... aku bagi ar ubat demam kat Fatin... ingatkan susah nak bagi makan ubat.... rupanya senang jer... huhuhu... masa kecik2 dulu punya ar susah...

disebabkan demam, maka makin manja ar Fatin ni... nak dukung jer... 'mummy... mummy... nak memey'... aku ni bukannya paham pon... mak aku cakap memey tu dia mintak dukung ar tuh... huhuhuhu... tu la akibatnya klu anak jauh... banyak gak perkataan baru yang pelik2... reka sendiri kot... aku rasa klu bajet aku cukup nak bawak anak aku tinggal sama2 pon, aku masih was2 nak hantar kat nursery... banyak cerita yang tak baik daripada baik yang aku dengar... klu boleh, aku nak jaga anak aku sendiri...

nak cari pengasuh yang bagus pon bukannya senang... klu boleh, nak jadi housewife tapi ada income sendiri... huhuhu...