CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, January 21, 2010

Bil Elektrik

Isk... aku tengah musykil yang sangat2... bil letrik bulan ni tak sampai2 lagi... aku risau klu bil aku tinggi, then bulan berikutnya dapat bil tiba2 ada tunggakan.... aku benci tunggakan tak berbayar ni... ada orang amik ke bil aku?... atau orang TNB tu lupa nak cek meter rumah aku... hahaha...

ntah2 bil aku tu dah terbang ntah ke mana... ampeh tul... pasal bil letrik lom sampai pon aku kalut... orang letrik tak wat keje kot bulan ni... hmmm...

tiap2 hari balik dari kerja, mesti singgah peti surat untuk cek surat... aku suka klu dapat surat... tapi surat yang menggembirakan ar... surat hutang tak suka... surat penghuni rumah dulu pon masih masuk dalam mailbox aku... dorang tak tukar alamat ke?...

untuk pengetahuan korang, penghuni lama yang tinggal kat umah aku tu adalah orang yang bekerja di Kementerian yang sama ngan aku.... hahahaha... tapi cuma aku jer yang tau... dia tak pernah tau (mungkin dia pon tau, dan dia pon ingat aku tak tau... hahaha).... lantaklah....

cepatlah sampai bil letrik ku!!!...

fail bil letrik aku

0 pengkritik hebat: