CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, January 14, 2010

Perhimpunan Bulanan

Hari ni ada perhimpunan bulanan kat Kementerian... huhuhu... perhimpunan kul 9.00 pagi, tapi aku datang macam biasa gak... biasa la, naik bas kena ar datang awal... kul 8.00 dah naik atas (tingkat 5, D8) sebab nak daftar... pas masuk auditorium tu rasa lapo sangat... so, ajak ar si nanad (Nadia) ni pergi besta... lapo giler dah... rasa dah macam seminggu tak makan... huhuhuhu...

masa perhimpunan tu punya ar boring... ngantuk giler... tahan je la mata dari tertutup... tapi budak sebelah aku dah lama dibuai mimpi indah... hahaha... bila menteri kata terima kasih tu, rasa terang benderang jer mata aku... tu memang situasi standard ar tu...

pas abis perhimpunan, berebut2 lak orang kuar auditorium... hehehe... semua berkejaran ke tempat jamuan... biasa la makhluk bernama manusia ni... pantang ada makan free... punya la panjang barisan... tapi aku dah kenyang sebenarnya... walaupon kenyang, makanan free tak pernah lu lepaskan... hahahaha... aku pon manusia gak...

lebih kurang kul 11.00 pagi, bas yang mengambil staf2 yang berkampung di mines tiba di perkarangan D8.... bas Jabatan Latihan Khidmat Negara... apa ke hal lak bas ni yang datang?... mana 'anne' dan bas nya yang setia setiap hari tu?... takpe la... janji sampai opis... tamatlah cerita perhimpunan pertama bagi tahun 2010 ni...

muka2 kekenyangan lepas dapat makan free


0 pengkritik hebat: