CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, January 5, 2010

Interview Session

Hahaha... hari ni jadi bidan terjun... actually aku tak terlibat pon ngan sesi interview ni... disebabkan orang yang jadi urusetia kena wat kerja lain, so secara tak langsung aku lak kena gantikan dia... tapi seronok gak... teringat masa mula2 aku kena interview dulu... gabra jer masa tu... aku perhatikan setiap sorang yang datang pon macam seram sejuk jer... keh keh keh... berdebar tu....

Interview dijalankan untuk 2 gred... gred 27 dan gred 41 untuk mengisi kekosongan jawatan dedicated team... resume dihantar melalui email... aku pon ada tolong gak skit2 masa dorang print resume pemohon2 yang memohon tersebut... urusetia dan panel semua ada disediakan makanan untuk pagi, tengahari dan petang... kira aku pon dapat ar makan free gak.... huhuhuhu....

sambil2 jaga kaunter pendaftaran tuh, kena gak wat keja hakiki aku... bos kecik mesej tanya kat mana sebab ada urgent memo nak fax... hehehe... sib baik dekat jer kaunter tuh ngan department aku... hmmm... sesi pagi dah abis... petang ni sambung lagi... sok pon ada lagi... 2 hari jer... sapa la yang bertuah dipanggil kerja tu nanti ye...

0 pengkritik hebat: