CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, January 30, 2012

Terlalu asyik




nampak tak Fatin tengah main apa tu? yer... benda yang sepatutnya budak² tak perlu tau pon... tu adalah galaxy tab babah Fatin... memang tiap² hari duk mengadap menatang tu... rumah kami pasang unifi... jadi leh wifi jer dari tab tu dengan mudahnyer... makanya si Fatin tiap² hari buka youtube semata² nak tengok boboi boy (aku pantau gak kalau dia bukak youtube)... selain daripada tu, leh main game yang terdapat dalam tab tu... aku tak kisah ko nak main berapa lama pon... aku paham naluri kanak² sebab aku pernah jadi budak suatu ketika dulu... 

tapi kalau dah terlalu asyik sampai nak pegi kencing pon tak sempat, tu yang buat aku hangin... ada ke patot si Fatin ni kencing dalam seluar atas katil lak tu... semata² kerana sebok melayan tab tu... tensen tul... abis katil basah... pastuh wat muka kesian dengan harapan aku tak marah... apa lagi menjerit² ler aku dalam umah tu marahkan si Fatin... suruh dia cuci... cuci badan dia ler... cadar, bantal ngan air kencing kat katil tu aku ler kena bersihkan...

si Fatin aku suh duk dalam bilik air sampai aku kata leh keluar... sementara tuh terpaksa ler bersihkan apa yang patot... sambil mulut duk membebel²... aku dengar gak suara teresak-esak dalam bilik air tu... aku wat tak peduli jer... pas dah siap semua baru aku bersihkan badan Fatin lak... 

lepas tuh, tiap kali dia nak amik galaxy tab, aku marah... anggap je ler denda... ok ler tu mommy ko ni tak naik kaki tangan rotan semua... kalau tak, dah lama berbirat badan tu...

so, sampai ler ke malam dia takder sebut nak main game atau nak tengok boboi boy... huhuhu... mommy ko ni unpredictable tau tak... leh jadi hulk hogan klu marah... tapi jadi hulk tang mulut jer... hahaha...


2 pengkritik hebat:

YaYa

hahahahha...
lawak nyer si fatin ni...
bercakap pandai...
potpet..potpet...
tapi kncing ms tgah main galaxy tab..hehehe..
lawak nyer die..hehehe

Jilah

nakal sgt