CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, January 25, 2012

Surirumah sepenuh masa

kalau la dapat jadi surirumah sepenuh masa kan seronok... takyah nak susah² pegi keje setiap pagi... takyah nak biar anak tinggal ngan orang lain... tapi aku tak nak jadi surirumah macam dulu... terkongkong jer dalam rumah... jiwa terseksa... menumpang hidup orang lain... 

boleh tak, nak berhenti keje?... tinggalkan keje yang berpencen ni dan duduk kat rumah jaga anak... walaupon surirumah tu langsung takder cuti... tapi kalau jadi surirumah bergaji penuh lagi bagus... haihhh... 


4 pengkritik hebat:

shuhaina

best jadi suri rumah klu income bulan2 cam bekerja....hehehe..mmg sedih tak dpt jaga anak sendiri..tapi lagi sedih klu tak dpt sediakan keperluan yg terbaik untuk anak2...dah penah rasa jadi surirumah for 5mths...so, i choose to work..hehehhe..maybe klu dpt usahakan bisnes from home..then ok to resign

Siti

jgn berenti kerja stlh ada jawatan tetap.. sebab, kita xtau selama mana laki kita boleh tanggung kita..

demi jaminan masa depan, bekerjalah walau 'malas'..

Jilah

dulu mmg jadi surirumah... tapi hidup terkongkong sebab menumpang rumah orang... so, lebih baik keje dan pindah ke tempat baru...

tu la klu ada income sendiri memang dah lama jadi full housewife...

Jilah

siti : memikirkan ada jawatan tetap yang orang lain idam2 kan ni la saya teruskan gak... malas bukanlah masalahnyer...