CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, May 24, 2012

Saja nak update

klu asyik nak citer pasal loya dan muntah memang takkan abis la... korang pon mesti loya dengar citer pasal tu jer kan... well, macam biasa ler keadaan aku ni yang masih tak stabil... kadang² muka ketat... kadang² senyum... klu muka ketat tu, jangan ler ditegur... tu tengah bergelut dengan diri sendiri ler tuh...

malam tadi pon muntah sampai nangis²... aku duk ler atas tilam sambil nangis²... si Fatin duk tenung muka mommy dia... yang ko pi tenung muka aku tuh wat per la... tak kuasa aku nak melayan... aku jerit² panggil si babah... nak mengadu ler kononnyer... sekali si babah marah² suh tepon mak mintak petua ler ke hapa ke supaya keadaan aku tuh tak terok... sentap mak... dah lah babah... baik ko pi duk kat luar... sia² jer aku mengadu... ingatkan dapat ler layanan istimewa... 

lepas abis nangis, terus gi sidai kain... wat kan susu si Fatin... pastuh terus cakap ngan si babah nak masok tido...  maka duk ler dalam bilik sorang² melayan perasaan... si Fatin duk main kat ruang tamu... lantak ko la... kang dah ngantuk, pandai² ler ko masok bilik... ntah pukul berapa dorang masok tido pon aku tak tau... 

nota : maap ler... citer masih berkaitan dengan nausea & vomitting... ahaks...




0 pengkritik hebat: