CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, June 1, 2012

Berat turun dan Veloxin

semalam appointment klinik... kandungan baru 10 minggu...  kul 2 sampai klinik terus suh hubby amik nombor... puas ler gak tunggu nombor naik... rupa² nyer hubby amik nombor yang bukan temujanji... patot ler lama bebenor nak kena panggil... hubby amik la nombor lagi... tapi nombor tanpa temujanji tuh naik dulu... so, terus ar register... 

pas register macam biasa cek urine ngan hb... urine ngan hb semua ok... pastuh scan nombor untuk jupe misi lak... hmmm... macam biasa ler lama tunggu daripada lama jupe misi.... masa timbang tuh berat turun skit... ala... skit jer setakat beberapa gram... pastuh misi tuh tukar pelekat hijau jadi putih... ekekeke... aku cakap nanti kena tampal balik pelekat ijau tuh sebab lepas ni kompem berat naik.... misi tuh senyum² jer.... pastuh misi suh jupe doktor lak... adeh, kena ler tunggu giliran lagi... malas tul... doktor kata scan baby ujung bulan tujuh sebab masa tuh dah lengkap ada rupa baby... misi lak bagi appointment awal bulan tujuh... maknanya bulan 7 nih ada 2 appointment ler... 

kul 4.30 pm baru setel semua... lama menunggu jer daripada consultation.... doktor ada bagi ubat tahan muntah... ye ler aku kan asyik muntah jer kan... doktor takot baby tak dapat zat... kat kotak ubat tuh tulis veloxin... ada 10 biji jer... setakat nih macam kurang skit loya tekak aku nih... lagipon masih terbayang² perasaan loya tuh... jadi takleh ler ilang sepenuhnya rasa tuh.... 

wat masa sekarang ni Fatin ada kat kampong... maklumlah cuti sekolah... dia yang rela hati nak balik kampong... bukan aku yang suh pon... bila aku tepon wat tak peduli jer kat aku... hampeh tul... aku tau ler bahagia bebenor duk situ... manja bukan main lagi ngan atok nenek dia sampaikan makan pon bersuap... takper ler... nikmati ler cuti sekolah ni sepenuhnya... aku pon leh bercuti sementara.... 





1 pengkritik hebat:

YaYa

saya doakan akak n kandungan akak selamat....amiin..
(doa nie)