CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, May 7, 2012

Fatin dicari oleh pengasuh

ingat tak yang aku pernah bagi tau nak cari pengasuh untuk Fatin... well, hari ni dengan rasminya Fatin tinggal dengan pengasuh...  tengahari pengasuh amik Fatin dari sekolah... petang balik keje aku amik ler plak dia... malam tadi dah cakap ngan Fatin suh tinggal ngan pengasuh... dia pon setuju jer... lagipon aku pernah hantar Fatin untuk 2 hari masa aku ada bengkel bulan lepas...

mahal skit daripada pengasuh yang dulu... tak kisah la asalkan aku dapat wat keje kat opis ngan tenang... ari jumaat lepas pengasuh ni ada mesej kat aku sama ada aku nak hantar Fatin ke tak dekat dia... sebelum ni aku ada tanya gak pengasuh ni untuk jaga Fatin... tapi dia takot nak amik sebab dia kata BPH limit 3 orang budak jer... then, tetiba jer dia mesej kata dia dah leh amik budak lagi untuk jaga... 

pucuk dicita ulam mendatang... keadaan aku yang tak stabil lagi ni... duk loya & muntah²... tiba² ada orang offer untuk jaga Fatin terus je ler aku terima... alhamdulillah... leh la aku rehat sekejap dari jaga anak... klu tak, duk berkepit jer ngan Fatin... 

terima kasih kepada pengasuh yang sudi cari Fatin... ahaks...