CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, August 11, 2011

Mood tak menentu

haih... tak tau la kenapa sejak dua menjak ni mood macam hampeh jer... kadang² rasa nak marah jer... nak kata ada masalah besar, tak jugak... masalah kecik² tu memang ar banyak.. tapi tak membebankan pon...PMS?... baru jer turunkan bendera...

sib baik ler aku ni sorang yang pemalu dan pendiam... klu tak, mesti ada sapa² yang kena maki hamun ngan aku... 

kepada kengkawan sekalian.... mahap kan ler hamba yer (kepada yang perasan ler)... hamba tengah cari punca penyebabnyer... siasatan akan berterusan sehingga masa yang akan diberitahu kemudian... 

hmmm... kena ajak hubby round² kawasan kot untuk meneutralkan mood untuk sementara waktu... 




2 pengkritik hebat:

Siti

oh, sy tau apa penyelesaiannye.. kena sopim sesuatu yg tlh lama diidamkan!!! heheheh

Jilah

tu ar.. teringin sangat nk sopping sakan... tapi takmo guna duit sendiri... bila la abgku nk belanja ni... tapi byk sgt yg diidamkan...