CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, August 3, 2011

Gain 2.1kg

errrr... naik 2.1kg adalah sebelom posa okeh... sedey sedey... penat² aku turunkan sekilo lebih... dia naik lebih dari yang turun... tu la klu tak konsisten... haish... semenjak bas dah naik atas bukit ni semakin manja ler lemak² yg dah lama bermastautin kat badan aku ni....

akunyer tummy tu ler yg paling menonjol sekali... dah macam org pregnant berapa bulan dah... 'bumper' pon tak kurang hebatnyer.... haishhhh... tensi mak klu macam ni... harap² bulan posa ni leh la mengalami penurunan yang memberangsangkan..

tapi masalahnyer camner?... waaaaaa.... tak sempat dah nk feeling² perot kempes seblom balik sabah raya ni... tssskkkk...tsskkk...

ada ke aku patot berjoging sambil masak untuk berbuka?... atau nk g mana² disarankan berlari instead of berjalan... kang orang kata aku giler lak... hmmm...

eh, kan bulan posa skang ni... klu lari² kang abis ler akan mengalami pendehidratan... eh, tul ke?... kering tekak ler nanti...

si nanad dah ajak timbang lagi 2 minggu... fuh fuh... turun ler hendaknyer... takpe nanti time timbang aku ringankan badan skit.... ekekekee...


*** motipnyerr... jgn ler makan suka² ati jer... jgn tibai jer semua makanan depan mata tu... berpada² ler skit.... lagi satu klu nak diet sila ikut aturan yang betul (eleh diri sendiri pon tak btol)...








0 pengkritik hebat: