CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, July 5, 2010

Mata Ikan / Sakit Mulot / Ulcer

korang pernah tak kena mata ikan?... ala yang putih² dalam mulot tu... perghhh klu kena, makanan yang sedap² semua jadi tak sedap... pedih wooo... aku tak tau lak kenapa dipanggil mata ikan... takde rupa mata ikan pon...

dulu masa sekolah², kawan² ajar letak garam... giler pedih... tobat aku tak letak garam lagi... mak aku pon takder pernah bg tau camner nak bg elok... biasanya aku biarkan jer... lama² elok ar... lama gak la menanggung derita nak tunggu elok tu...

cikgu aku cakap, ulcer tu jadi sebab tak cukup zat, kurang air... bila pikir balik, memang aku ni selalu kekurangan zat... air pon susah nak minum...

skang ni mata ikan tu dah wujud lagi kat dalam mulot aku... kat bibir atas lak... adehhh... cepat² la elok......

2 pengkritik hebat:

Secret Drifter

salam akak... mouth ulser eh??

paling saya benci kalau tergigit la bila makan...

cara nak cure cepat dan rasa sejuk ada..

akak pergi kedai ubat cina.. tanya dia nak WATERMELON FROST

insya-Allah sembuh... dia sejukkan mulut n sembuhkan ulser tu...

dia dlm bentuk serbuk

Jilah

watermelon frost?