CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, July 11, 2010

Fail² yang wujud kat umah aku

Bil² yang korang dapat korang simpan tak?... masa kecik² dulu aku tengok bil² yang sampai kat umah bila dah bayar, akan bersepah²... skg tak tau lak aku... bapak aku dah beli kabinet besi sebijik macam kabinet letak fail kat opis aku... tapi bapak aku kunci kabinet tu... ada la tu barang berharga kot...

aku lak semenjak dah duk umah sendiri ni baru ler blajo bayar bil sendiri... so, bil² yang diterima aku failkan ler supaya tak bersepah²... nanti klu tetiba aku teringin nak tengok balik bil² tu, senang skit nak cari... huhuhu... ada gak orang suka baca bil ek...


ni ler sebahagian koleksi fail² aku.... fail peribadi aku simpan tempat lain... tempat rahsia

0 pengkritik hebat: