CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 31, 2009

2010 is coming

31 Disember 2009... esok dah masuk tahun 2010... terlalu banyak yang dah berlaku sepanjang tahun 2009 ni... yang pastinya more sweet than sour... hehehe... aku dapat kerja, dapat balik ke semenanjung, dapat hidup sendiri dan macam2 lagi la...

maybe aku masih tergapai2 untuk membina keluarga sendiri... masih merangkak2 untuk memberi sesuap nasi kepada anak aku.... masih tercari2 apa yang terbaik untuk keluarga aku... namun semua tu tak mematahkan semangat aku... mungkin aku nampak hampeh (thats what i feel for almost of the time)... tapi itu semua yang menjadi pendorong aku....


kebanyakannya aku belajar dari pemerhatian aku... mungkin orang sekeliling aku tak perasan... sebenarnya mereka la idola aku... aku cuma mengharapkan yang terbaik... tapi siapa la aku...

semoga tahun baru akan lebih bermakna buat aku dan keluargaku... yang baik minta didekatkan... yang buruk minta dijauhkan...

0 pengkritik hebat: