CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, December 15, 2009

Boringnyer...

Tiap2 hari bangun kul 5... kadang2 terlebih gak... ni semua gara2 nak masak untuk b'fast n bekal hubby gi keje...nak jimat la katakan... biasanya masak nasi goreng jer... tu pon cukup2 untuk bekal dia sorang... tapi klu aku lapo, aku masak ar lebih skit untuk aku...

aku ler makhluk yang akan sampai D8 paling awal bagi menunggu bas ke mines... disebabkan hubby masuk keje kul 7, aku pon terpaksa ar kluar umah awal.... sampai lobby D8, mesti tido jap kat kerusi.... bila bas sampai, sambung tido dalam bas lak...

sampai opis jer, berebut2 lak nak punch card... maklumlah datang serentak... serabut jer rasa... bila dah sampai kat workstation aku, hehehe.... perkara pertama mesti on pc dulu... cek email dulu ar apa lagi... wat keje, main internet, bukak website tu, bukak website ni, bukak blog org tu, search perkara2 yang terlintas dalam pala otak ni, sambung wat keje lagi....

rest kadang2 keluar gak gi makan, kadang2 bawak bekal jer... mahal sangat makanan kat mines tu... gaji aku bukannya beribu.... seribu pon tak sampai.... nak bayar tu, nak bayar ni... barang dapur, bil2 rumah, sampaikan duit minyak pon aku gak.... untuk diriku?.... isk... sob... sob... tahan je la tengok orang shopping.... sabor je la....

balik kul 5... kira awal ar tu... naik bas dari mines, sampai bas stop parcel D dalam kul 5.30... masih awal jugak... tunggu bas 101... kul 6 lebih baru la sampai rumah... kemas dulu apa2 yang patut... iron baju... masak nasi.... tgk tv.... bukak internet... internet slow.... boringnyerrrrr....

tiap2 hari sama jer.... aku dah bosan... bosannnnnn... SKT aku pon tak siap lagi... argghhhhh... tensen skg ni.... aku malassssssssss....


workstation aku yang bersepah

0 pengkritik hebat: