CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, September 6, 2012

Your M2U ID has been locked out

semalam petang pas balik keje nak bukak Maybank2u tak dapat... arrrggghhhhh stress aku... ku bukak akaun hubby (ekekeke.... akaun dia bukan ada duit pon... lagipon dia tak kisah ku tau semua password dia... dia percaya kat isteri kesayangan ni)... bila bukak akaun dia leh jer... uiksss... ku try bukak lagi akaun aku... isk apsal takleh... masa ni bukak guna henpon... 

bila sampai umah jer trus bukak notebook.... ku pikirkan mungkin sebab takleh bukak guna henpon kot... so, try lagi... takleh gak... masa tuh baru terperasan ayat "Your M2U ID has been locked out..."... uiks... apsal lak nak lock akunyer ID... hampeh tul... ku tepon dia punya customer service 1300-88-6688... asyik bz jer... muka dah masam... last2 hubby call kan... dia call dapat lak, terus pas tepon kat aku... 

so, cakap ler ngan orang tu pasal problem aku... lepas dah sahkan pengenalan diri, orang tu pon wat ler keje dia setelkan masalah aku... dia tanya masa aku guna Maybank2u ada tak soalan2 yang keluar... aku kata ada, tapi aku tak ingat jawapan yang dah aku save... 

lepas dia unlock aku nyer akaun... time tu gak dia suruh aku log in balik akaun aku... pastuh terus set balik jawapan kepada soalan2 keselamatan... dia kata pasnih ingat ler jawapan yang dah aku save tuh... huhuhuhu... tima kasih yer cik puan... setel masalah aku dalam beberapa minit... cuma masa nak call tu jer susah... asyik bz jer... 

*** sapa2 ada masalah yang sama, leh call terus customer service tersebut (aku tak tau lak customer service dorang tu sampai kul berapa... sebab aku call pon malam... 24 jam kot... ahaks...)



2 pengkritik hebat:

Anonymous

I don't normally comment but I gotta state appreciate it for the post on this one :
D.

Anonymous

I couldn?t refrain from commenting. Very well written!