CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, September 5, 2012

orang lain sibuk update pasal raya... tapi raya aku macam tak best sangat... baju raya takde... baju raya Fatin pon takde... hubby lagi la takde sebab dia tak balik pon... raya ke-5 baru hubby balik kampong... aku jer selalu balik tanpa suami di sisi... nak wat camner... dah keje dia kena cuti ikut giliran.... gambar raya pon takde... 

Fatin dah mula skolah balik... tu pon masih ada lagi sisa2 rindu kat nenek dia... aku rasuah  ler ngan beg skolah baru supaya dia tak nangis kat skolah.... rumahku pon dah kembali bising ngan suara Fatin... kalau tak, sunyi sepi jer... 

morning sickness memang dah takder... so, aku pon meneruskan aktiviti kegemaran berjalan2 ke sana ke mari... seronoknyer bila dapat jalan2 tanpa ada rasa loya dan mual... 

minggu lepas kitorang satu family pergi Terengganu sebab ada kenduri kawen... yang ni sebelah husband adik aku... kira kenduri sambut menantu ar... punya ler jauh perjalanan... sampai sengal montot aku duduk lama2 dalam kereta... yang paling kesian kat bapak aku ar pasal dia yang drive... kitorang pergi 3 kereta jer... abang aku satu family, akak aku lak satu family... aku naik ngan mak abah... adik aku yang bongsu tak dapat pegi... hubby aku pon memang tak ikut... 

kitorang duduk kat homestay... pihak sebelah sana yang sediakan... homestay memang cantik... tapi tang bilik air tu tak puas ati... tak berapa selesa... kecik bebenor.... family kitorang ni dah ler comel2 semuanya... 

skang ni kandungan aku dah 24 minggu... dah masok 6 bulan... excited nak beli baju baby... tapi setakat yang aku survey, semuanya mahal2... hari tu masa pegi klinik berat naik mendadak 3kg dan Hb di bawah paras normal... maklumlah, kan ke namanya raya... mesti banyak makanan yang boleh dilantak... ekekeke... gender anak tak tau lagi... ati aku meluap2 nak tau... tapi hubby kata biarlah surprise macam Fatin dulu... tak sabar nak sambut orang baru... takot pon ada... huhuhuhu....











0 pengkritik hebat: