CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, November 30, 2011

Kesabaranku diuji

semalam ingatkan nak balik lambat skit... dah nak abis opis hour tu la perut duk memulas²... tak tau ler salah makan apa... bila rasa dah kurang sakit, maka aku pon turun ler dengan harapan bas cepat sampai... tunggu punya tunggu, bas tak datang² gak... insan² yang biasanya naik bas yang sama semuanya dah balik tumpang kengkawan masing²... 

aku rasa masa sampai kat bas stop tu adalah lebih kurang dalam pukul 5.30... bas lain banyak la yang lalu... bas 104 yang biasa aku naik tu tak lalu² pon... dengan perut yang memulas setiap 15 minit, ditambah dengan ati yang sakit kat bas yang tak sampai²... maka macam biasa sumpah seranah dalam ati kat bas tu.... huhuhuhu.... kesabaran dari segi luaran masih boleh bertahan.... tapi dalam ati takleh tahan dah... 

aku pon duk mengadu kat hubby yang bas langsung takder... hubby kata mungkin hujan... klu hujan pon takkan sampai 1 jam lebih tak lalu².... last² hubby kata tunggu jer kat bas stop tu nanti dia amik.... masa eo (opismate) turun nak balik, dia tanya tunggu abg ke?... aku yer kan je la... lagipon memang hubby dah janji nak amik... makanya dalam keadaan hujan gerimis kira² pukul 7 lebih baru ler hubby sampai... 

maka balik ler kami menempuh hujan gerimis dengan hati yang masih bengkak dan perut yang masih sakit.... atas motor mulut duk membebel².... hati masih menyumpah²....