CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 1, 2011

Merah dan marah

ari ni dah 1 disember.... dah nak sampai ke penghujung tahun... pagi² datang keje terus punch kad... macam biasa... mesti anggaran dalam pukul 6.47 hingga 6.50 pagi... tengok² ada tanda bulat warna merah kat situ... apsal punch kad aku kaler merah lak?... aku datang awal, balik lambat tau... buduh punya sistem... ntah² punch kad aku jer kaler merah... buduh buduh buduh... pagi² dah menyakitkan ati... 

masuk opis cek lak akaun RHB... patotnya setiap 1hb mesti dah kena auto debit... tengok² masih ada lagi duit dalam akaun... nampak gayanya kena la gi RHB untuk bayar kat kaunter... ni lagi satu buduh... aku dah cakap berkali² kat orang RHB tu... nak suruh aku pegi mengamuk kat sana kot.... ni ujung tahun dah oii... kenapa la semuanya buduhhhhhh² belaka.... dua tiga hari nanti dapat la surat warning dari RHB kata aku lambat bayar...  benda mudah macam ni pon korang takleh nak setel ke?... kenapa la buduh sangat... ke korang malas nak wat keje?... bagi surat warning rajin lak... buduh!!!

tu baru aku cakap buduh... lom lagi aku cakap yang bukan².... sabo je la rozilah.... 







2 pengkritik hebat:

Siti

punch card merah? mana nak tau merah ke kuning?

Jilah

klu punch kad kat bawah tu yang kena tekan masuk atau keluar tu kan ada benda bulat yang berwarna sebelah nama kita tu... tu la warna punch kad kita