CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, July 5, 2011

Semuanya kerana drebar bas itu

semalam aku posa... dan semalam juga kejadian itu berlaku... segala² nya bermula kerana drebar bas itu...

grrrrr... geram tul aku... sib baik ler aku posa... sabo sabo... ingatkan lambat sekejap jer... sib baik ler ramai yang masih tunggu bas... dorang tepon GUNA (satu² nyer nombor tepon drebar yang dorang simpan)... pagi tu orang baru yang bawak bas... GUNA kata dia tak dapat call orang tu...

adeh... sudah lari ker drebar tu... baru keje separuh ari dah wat hal... huh... sakitnyer ati... last² GUNA cakap nanti dia yang amik kitorang... kul 6 lebih baru sampai... sampai kat kompleks D ntah kul berapa tah... nak kena tunggu bas lagi satu lak... suh hubby amik jangan harap ler... dia klu dah sampai umah jangan harap nak suh dia kuar balik.... aku naik jer bas 100 tu... tengok² bas tu pusing Alamanda lak... waaaaaaa... semakin jauh ler perjalanan nak balik umah......

disebabkan naik bas 100 kena ler berhenti depan sekolah jer... makanyer terpaksa ler aku menapak mendaki bukit... penat weh... sampai umah tepat jam 7.25.... tinggal berapa minit jer lagi nak buka posa.... waaaaaaaa... tak sempat masak kobis... sib baik dah suh hubby masak nasi ngan telur dadar.... aku suh dia masak kobis... tapi dia cakap tak tau... huh... tak tau atau malas?... malas la aku nak gado...

tak pasal² aku kempunan.... semuanya kerana drebar bas tu... grrrrrrrrrrrrrr....





0 pengkritik hebat: