CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, March 8, 2011

Sedey

"mummy.... mummy ingat kat atin tak?".... terkedu bila si anak mula mengusik perasaan si ibu...

"atin demam... atin nak pegi umah mummy"... adakah si anak merindui si ibu?... si ibu sentiasa merindui si anak... gelak tawanya... manjanya... sentiasa terbayang setiap masa dan ketika... salah ke si ibu?... membiarkan si anak nun jauh di sana...

wahai anakku, suatu hari nanti bila kau sudah dewasa, mungkin kau akan memahami apa itu pengorbanan... setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...



6 pengkritik hebat:

liza

tak terbayang aku pengorbanan ko yg berjauahan dgn atin..sabar laa yer gee..insyaallah nanti dapatlaa atin duk ngan ko

SuTeRa

bersabar lah dengan dugaan yang allah kasi kak...
mungkin ada hikmah semua yang dah terjadi....

Dr. Rodzila Rodi

syahdu la jilah...
bukan salah...tapi tu la namanya pengorbanan..
semoga Allah akan permudahkan segala urusan jilah..

Siti

moga kak jilah dimurahkan rezeki + dipermudahkan urusan agar kak jilah dan suami dapat bawak atin tinggal sama-sama kat sini.

sy kagum dgn ketabahan kak jilah. kalau sy, meroyan la kalau lama2 jauh dgn anak yg "comel tp comot" itu..huhuhu~

Jilah

TQ liza, nanad, k.zila, eylah... hopefully xde halangan nak bawak budak kecik tu tinggal sama2 tahun depan...

SuTeRa

kita doa sama2 yer kak...
insyaallah...