CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, March 30, 2010

mY nEw HandbaG...

Lepas aku balik dari Bagan Lalang hari tu, aku ajak hubby pergi Alamanda... pada asalnya, niat aku cuma la nak berjalan-jalan mencuci mata jer... tiba2 aku ternampak beg yang sangat la aku berkenan... aku belek2 la beg tu... penjual tu cakap ada potongan 20%... ala... kenapa la skit sangat diskaun... aku pon jalan la sebab rasa terkilan harga beg tu mahal...

so, aku ngan hubby pon membuat keputusan untuk balik je selepas jalan2 tanpa tujuan tu... masa tengah jalan2 tu;

Aku : b... ayg berkenan ar beg tu...

Hubby : cukup duit ke nak beli?...

Aku : cukup kot... lagipon minggu depan abg gaji kan?... boleh ar b...

Hubby : suka hati ayg la... kang jangan mengadu duit dah abis lak...

Aku : ala... minggu depan ayg mintak ar duit kat abg banyak2...

Hubby : banyak la...

hehehe... disebabkan dah dapat lampu ijau dari hubby, maka aku pon cari la mesin atm untuk mengeluarkan duit yang memang dah tinggal skit... lantak la... aku nak jugak beg tu...







kalau korang tak suka takpe... yang penting aku suka... klu korang ajak aku gi makan tapi aku takmo ikut, maka sebabnya adalah beg di atas... aku dah perabihkan duit untuk beg tersebut... harga takleh bagi tau... RAHSIA... cuma puluhan saja ye... tak sampai ratusan pon... ribuan apatah lagi... jutaan lagi la takder...

2 pengkritik hebat:

Yatie Ahmad

amboi2...perabis duit erkk...

Anonymous

hahahaaha...kire nyer kalo akak xmo g mkn tu,sy da tau la nape...hehehehe...rahsia2 pe sbb nyer...huhuhu