CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, February 17, 2010

Kritikal

Hehe... lama sungguh rasanya aku membiarkan cerita-cerita menjadi basi dalam blog ni... sesungguhnya banyak benda yang aku nak citer dari ari tu lagi... tapi aku nyer tahap kemalasan bukan lagi maksimum... tapi dah mencapai tahap kritikal... nak bercakap pon malas... betapa malasnyer diriku ni...

Family Day KKLW:
Telah berlangsung dengan meriahnya pada 7 Februari 2010 di FRIM Kepong... Aku termasuk dalam golongan rumah ungu (purple)... masuk satu acara jer iaitu acara monorail dan telah mendapat tempat ketiga... jadi ar daripada tak dapat pe2... ingatkan dapat ar cabutan bertuah... tapi abuk pon tarak... ampeh jer... huhuhu... hampa nak dapat tv plasma...

Gambar-gambar pada hari kejadian yang telah di'grab' dari facebook C.Yang


Hadiah tempat ke-3 bagi acara monorail

Balik Kampong (cuti raya cina) :
Balik kampong naik komuter gara-gara tiket dah abis... beli las minute sebab nak tunggu dapat gaji... kul 5.30 pagi suruh hubby hantar ke komuter serdang... tapi jam 6.15 pagi baru ada komuter ke seremban... sib baik dah standby duit syiling awal2... kaunter lom buka jadi kena beli tiket kat mesin....

sampai seremban kul 7 lebih trus naik bas cityliner menuju ke bahau dengan harapan sampai bahau before kul 10 pagi sebab nak kejar bas ke keratong (abah cakap bas dari bahau ke keratong kul 10.30 pagi)...

kul 9 pagi aku dah terpacak kat stesen bas bahau... aisehmen... awal la plak... tercongok la aku sorang2 kat situ... bas maraliner sampai dalam kul 10 lebih... tapi nak dekat kul 11 baru dia bukak pintu bas... dah ar berebut2... sib baik dapat tempat duduk... huhuhu... kul 12 lebih turun kat sekolah menengah keratong... suh adik aku amik naik motor sebab bapak aku dah gi segamat katanya...

Fatin makan kek coklat

16 Februari 2010:
Tiket dari Bandar Tun Razak ke Hentian Putra jam 10.15 pagi... sedih lak nak meninggalkan anak aku... macam tu la aku setiap kali balik kampong... bila bas masuk highway jer, jalan jem giler... dah ar ari panas... perghhh... turun kat putra, naik star lrt menuju ke bandar tasik selatan... pastu naik erl ke putrajaya... then naik teksi trus sampai umah sebab aku malas nak naik bas nadi... bila masuk umah jer, erkkk... berhabuknya rumah aku!!!!!!!.... trus kemas rumah... lega skit bila habuk2 dah disapu... baru aku teringat, dah 2 minggu rumah aku tak berkemas... hehehe...

17 Februari 2010:
Kena kerja... malasnyerrrr... kenapa la aku malas sangat???... tapi hari ni besday aku dan tepat2 hari rabu (hari aku dilahirkan)... aku happyyy... hehehe... tapi dah tua... isk.... aku tak mintak pe2... cuma mintak dimurahkan rezeki dan bahagia dunia akhirat... aminnnn...


0 pengkritik hebat: