CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, February 22, 2010

Bantal pink yang gebu

Well, seperti biasa hari isnin adalah hari kemalasan untuk berkerja... mungkin situasi ni dah di standardized kot... jadi biasanya semua orang akan mengalami situasi yang sama... sebaik sahaja aku on pc aku, jeng jeng jeng...

"zila, hepi belated besday... tak sempat nak balut"

aku dapat hadiah sebiji bantal pink yang amat gebu... seronoknyerrrr.... dah lama aku nak beli bantal seperti tu....

"tq c.yang"

hatiku berbunga-bunga keriangan... cewahhhh... senangnya dalam hati... dapat bantal yang gebu...lalala... terus aku letak bantal tu kat kerusi... rasmi trus... ingat nak bawak balik umah... tapi takut kena kebas ngan hubby... so, letak kat opis jer.... lain kali jer bawak balik....

ni ler bantal pink yang gebu tu