CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, May 28, 2013

Huargghhh...

Adui la... mengantuk sungguh gara² malam tadi budak berdua tu tak lena tido... dua² batuk dan selsema... musim kot sekarang ni... si Fatin tu kalau batuk, mesti kena asma... hari tu babah dia terpaksa bawak pegi hospital sebab dia kata tak boleh bernafas... terpaksa la babah dia sorang jer yang pegi sebab takkan nak angkut adik malam² buta naik motor kan... dekat hospital kena sedut gas... babah dia citer Fatin cakap doktor hensem... sempat lagi anak dara sorang ni ...

malam tadi lak Fatin batuk sampai muntah²... dah berapa malam macam tu... biasa memang babah dia la yang bangun tengokkan si Fatin tu... adik nyer lak bangun sebab kakak batuk kuat sangat... Syirah tu kalau dah bangun, kena bagi t*t*k baru boleh tido... dia kan isap susu sebelah jer.... tapi disebabkan **** tu luka, takleh la aku nak bagi... marah² la dia tak dapat isap *****... adoi la...

aku bancuh susu tepung, isap ler gak... tapi tetap takmo tido... waaaaaaa.... mata aku dah takleh nak bukak jer rasa... babah dia lak dodoikan si adik.... tido ler akhirnya dalam pangkuan babah dia... selang berapa jam bangun lagi... gilir² ler kami duk dodoikan si adik ni... susahnyer la kalau dia tak dapat bergayut... 

sebelom ni pernah gak aku punya ***** luka... pastuh aku stop dalam 2 hari bagi healing proses tu... memang ler terseksa nak tidokan Syirah... adoiiii... 

pagi tadi bila alarm aku bunyi jam 5 pagi, nak bangun sahur la kononnyer... si adik ni pon bangun gak... merengek²... isk... camner la aku nak sahur kan... bawak dia kuar bilik, baringkan depan tv (tapi tv tak on pon)... dia pon golek² kat situ diam²... ok ler tu... aku pon pegi ler dapo cari makanan... berbekalkan susu ngan beskot sekeping jer sahur aku... harap² berjaya ler posa hari ni... insyaallah...

sampai ler azan subuh, si adik dah marah... nak isap **** gak... last² aku bagi gak sebab kesian sangat kat dia... susu aku buat dia taknak... aku perah dapat 2 oz... yang tu dia minum tapi tak cukup... tu yang akhirnya ku sumbat gak... baru la dia tertido...

Fatin lak lepas mandi tido balik... dua² masih tido walaupon dah nak gerak kuar rumah... masing² mengantuk...huarggghhhh...


0 pengkritik hebat: