CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 6, 2012

37 weeks

duk menghitung hari jer... harap sangat bersalin awal sebab dah tak larat nak jalan... ari tu pegi klinik macam biasa... skang kena pegi check up seminggu sekali... masa nak balik dari klinik tu, dari jauh aku tengok bas dah terlepas...aiseh... nak tunggu bas seterusnya mesti lambat giler... sampai kat bas stop, aku duduk ler mesej² ngan hubby... mana la tau kan dia leh lari kejap anto aku balik... tapi hampa jer... dia tak paham pon aku cakap...

last² aku menapak jer balik rumah... masa turun bukit, ada ler sorang hamba Allah ni nak tumpangkan aku naik kete dia... lelaki... erk... klu pompuan aku berani ler tumpang... ni lelaki... lagipon dia nak pegi arah lain... tak kuasa aku nak tumpang... 

sampai kaki bukit, nak kena mendaki bukit lak... adeh, perot dah sakit... jalan jer slow²... duk la berdoa supaya cepat sampai rumah... sampai kat taman, aku nampak ada sebiji bas nak naik bukit... aku tahan je ler.. "nak tumpang sampai atas"... dia pon angguk² ler kepala... takyah bayar tambang... setakat sekangkang kera jer lagi... huhuhu...

sampai umah terus baring... adeh... badan sakit², sengal²... semua ada... langsung tak bagi tau hubby yang aku dah sampai rumah... tak lama lepas tu hubby mesej tanya kat mana... aku cakap ler yang kawan dia lagi penting dari aku... ye ler... dia cakap nanti nak kena hantar kawan dia... aku yang buncit ni dia wat tak tau jer... sapa tak sakit ati...

petang tu dia balik awal skit la dari biasa... sebab nak ajak pegi pasar malam... aku ngadu ler badan sakit² & jangan bawak laju²... aku cakap ler sampai ati tak nak anto aku balik... pastu dia cakap " kenapa tak bagi tau suh anto balik umah?"... erk... takkan tak paham kot... huh... takkan semua benda nak kena bagi tau baru nak tau... dahlah... malas aku nak gado...

sampai ari ni sakit tak ilang... seksa nak berjalan... cepat la kuar dik...




0 pengkritik hebat: