CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, March 30, 2012

Mahalnyer!!!


Tarikh beli : 28 Mac 2011 (Rabu)
Waktu : Makan Tengahari
Cashier : Tokey (perempuan) dia kot sebab tengah ajar budak tu kira harga makanan 
Harga : RM4.20

biasanya makan tengahari aku beli kat bangunan sebelah jer... banyak pilihan dan harga pon lebih murah... dan kebiasaannya aku beli lauk ayam seketul letak ler kuah yang tak pedas skit... supaya leh kongsi makan ngan Fatin... dan biasanya lagi harganya cuma RM3.00... 

tapi hari tu disebabkan takleh kuar lama, maka aku terpaksa pergi ke cafe bawah jer... cafe dalam bangunan yang sama... hasilnya adalah seperti di atas... makanan yang biasa aku beli... tapi ayam kecik berbanding aku beli kat bangunan sebelah, tapi harga dia lebih mahal dari yang biasa aku beli... naik atas dah bergenang air mata sebab sakit ati... rasa nak boikot jer cafe tu... nyampah pon ada... huh !!!









5 pengkritik hebat:

mrs.spicy

MAHAL gilerrrr

Roz

mmg mahal dan sy xpernah terlintas di hati nak beli makanan kat situ pun..berjalan jauh skit pun xpela..asalkan xsakit hati..

Jilah

mrs.spicy
mmg mahal... ramai yang tak puas hati kat cafe ni

Roz
klu tak kerana terpaksa, mmg saya takkan beli kat situ... kita boikot!!!!

Siti

Boikot!!! boikot!!!

Jilah

siti
kat sebelah pon dah mahal rasanya... nak bawak bekal malas lak nak masak