CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, October 14, 2011

Jimat

Semenjak pindah opis baru ni.... eh, lupa lak nak bagi tau aku dah pindah opis kat putrajaya... proses perpindahan makan masa berminggu²... proses mengemas sebelum pindah lak makan masa berbulan²... alhamdulillah semuanya dah selesai...



aku nak gi keje pon tak tergesa² macam dulu.... dulu tepat 6.20 pg mesti dah kena kuar umah... tapi skang kul 7.00 pg pon takpe... hehehe... opis baru suasana baru walaupon penghuninya tetap sama... dah jauh dari tempat nak bershopping... nak beli barang kena tunggu waktu balik keje... dulu time rehat still leh gi giant... skang tak lagi... kadang² rehat langsung tak turun... 

bangunan baru ada 32 tingkat... 5 lif leh naik sampai tingkat 14 jer... lagi 6 lif naik dari tingkat 14 dan ke atas... makanya lif² selalu jem waktu pegi dan balik dan juga waktu lunch... yang jem biasanya lif yang naik tingkat paling tinggi sebab dorang reserve untuk vip... jadi lif untuk staf yang takder title vip tinggal skit ler...  tu sebab kadang² malas nak turun bawah... 

opis baru

partition dalam opis baru

skang rumah dah dekat ngan opis... kadang² order makan ngan hubby nak makan apa, then hubby hantar order pi opis... hahaha sorga sorga... bas direct dari umah sampai bas stop depan opis... walaupon kadang² kena tunggu bas lama, tapi ku tak payah tukar² bas...

minggu ni, duit aku belanja tak sampai pon RM20 sebab minggu ni aku lom pernah lagi turun beli makan... aku malas nak beratur.... hahaha.... tapi balik umah terus masak nasi sebab kelaparan... 

godaan jualan murah dah jauh... huhuhu... tapi duk opis baru memang btul² menjimatkan duit aku... aku sukaaaaaaaaa.........

***Gambar² telah digrab dari Kak Ti ngan Nanad.... jangan marah ar... 


0 pengkritik hebat: