CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, April 3, 2011

Percutian yang tak dirancang - Melaka

ni semua idea bapak aku... mak aku pagi² dah siap masak sebab nak bawak bekal pegi jalan²... mulanya ingat nak pegi Kuantan... skali rupa² nyer pegi Melaka... aku memang ler suka bila makan angin disponsor ni... ahaks... cer tengok gambo² yer...


mula² kitorang pegi Zoo Melaka... lama dah tak pegi zoo... zaman skolah jer pegi... dah beso² ni tak pernah dah... masuk untuk dewasa RM7.00... time ni masa untuk menatang² ni makan ngan lepak² kot... semua pasif... ada yang tido... ada yang makan... ada yang duduk² tunjuk montot... ampeh tul menatang ni....

pastu dah jalan satu zoo mesti ar lapo... kitorang makan bekal kat taman botanikal... best²... aku suka jalan² ada bekal... pertama jimat kos... kedua leh makan dengan kuantiti yang banyak... ketiga leh makan kat tempat² yang kita nak...

pastu pegi sini

last sekali pegi memorial pengisytiharan kemerdekaan ni... panas btol ari tu... rasa macam dah kena sunburn... memang pon... muka memang dah berbelang...

pastu kitorang jalan² kat Melaka Megamall... ingatkan nak pegi Carrefour sebelah megamall tu, tapi mak aku dah tak larat... so, amik keputusan balik... lagipon dah petang masa tu... nak balik tu singgah tepi laut jap... bapak aku pegi beli jambu batu kat situ wat makan dalam kete...

on the way balik tu ada gak ler singgah dua tiga tempat lagi... sampai umah dalam kul 8 malam lebih... penat weh... sakit² kaki... puas ati...


0 pengkritik hebat: