CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, November 3, 2010

Target baru

Huhuhu.... ni target baru aku... ntah biler la leh dapat... hehehehe... klu aku cakap kat hubby mesti dia kata amik lesen dulu... memang ar kena amik lesen dulu... tapi kena ada target gak...

ye la ye la... target amik lesen dulu baru ler berangan nak beli kete... tapi sukati aku ler nak berangan kan...

adik aku lak suh beli kete beso... sebab dia kata aku ngan laki aku tu beso... nanti tak muat kete... aku tak peduli... aku nak kete ni gak... jadi kena la kuruskan badan... isk... klu tak kurus, tapi ringan leh kan?... ahaks... kuruskan badan atau ringankan badan?...

err... target takder tempoh masa...

2 pengkritik hebat:

mrs.spicy

huhuhu..tapi untuk yang berfamily rasa mcm susah jer pakai myvi. bonet kecik. naik dua orang pon kalo nak balik kg barang penuh. nak ade anak nanti mane nak letak stroller nye lagi. huhu. menyesal dulu tak amik proton saga .huhuhu. murah pon murah

Jilah

ahaks... klu ada anak mmg tak muat kete ni... tapi keinginan mementingkan diri sendiri... klu leh takmo berkongsi...hehehehe...