CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, November 18, 2010

Cuti Raya

semalam raya korban... aku pon kena korban gak sebab tak dapat balik kg... tiket abis... lagipon minggu depan nak balik kg lagi... so, lebih baik simpan duit utk minggu depan jer...

walaupon tak balik kg, aku tambah gak cuti 2 hari... hanya kerana kengkawan opis semua cuti... terpengaruh la kononnya... abis 1 kepulauan kosong... hahahaha... aku sukaaaaa..

semalam dengan jayanya masak ketupat segera, sambal kacang ngan ayam masak merah... tapi sambal kacang kurenggg skit... tak sesedap sambal kacang hj samuri... gambar tak dapat nak snap... bukan tak dapat, tapi malassss...

sok hubby punya off day... yahoooo... aku dah susun agenda utk sok... hubby ajak tgk wayang... adeh, tak sukanyaaaa... dengan aircond yg sejukkk, bunyik yang kuat, tgk citer dalam gelap... rimassss ar... org sebelah lak cakap2, mcm dah pernah tgk byk kali... dah lah takleh baring2 gaya bebas... akan dipertimbangkan kemudian...

klu jalan2 tgk barang2 jualan kan best... tak beli pon takper... omputeh cakap 'window shopping' .....pompuan memang pelik... hahaha...

perancangan memang byk... tapi yg betul2 berjaya mungkin 1 jer... yg selebihnya cuma angan2 mat jenin...

3 pengkritik hebat:

Yatie Ahmad

ohh glah gi lah tgk wayang bkn selalu berpeluang mgimbau zaman masa bercinta, kluar bdua, tgk wayang, mkn2....huhuhu

Jilah

hahaha... nanti daku juga yg kena belanja...

Yatie Ahmad

apakan daya layan jelah...nanti bila kandamu dimurahkan rejeki insyaallah dia pulak blanja ko ya...