CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, October 1, 2010

Raya...

Ahaks.... Minggu ni last mereka² yang nak wat open house... minggu depan syawal dah abis... semalam baru jer open house kat kementerian... hmmm.. sampai tak muat perot nak makan dah baru ler balik opis...

errr... gambo?... malas ar aku nak upload... dalam otak banyak idea nak mengarang... tapi disebabkan ketidakseimbangan mood, maka kemalasan menguasai diri...

aku beraya ngan family kat pahang... hubby kena keje time raya... sedeyyyy... orang lain raya cukup korum, tapi laki aku takder... sib baik ler skang zaman teknologi... leh gak 3g pengobat rindu...

aku coti seminggu, makanya seminggu ler kat kampung melayan kerenah anak dara kecik aku tu... hubby lak aku tinggalkan seminggu... takper dia dah beso pandai ler jaga diri...

aku macam biasa jadi pengumpul duit raya anak aku... banyak gak ar dapat daripada tahun lepas... hehehe...

errr... nanti² ar aku sambung lagi... tu pon kalau rajin...

0 pengkritik hebat: