CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, May 15, 2010

Sabah....sambungan

ari tu aku janji nak upload gambo2 di sabah... tapi lepas aku godek2 pc aku, gambo budak kecik ni jer yang banyak... gambo family kat sabah pon takder... ampeh jer...

on da way pergi lcct

anak2 buah... ni sebahagian jer... ada lagi yang takder dalam gambo
(dalam gambo : fatin, anne, diana, lily, yaya, iyui, adik, ujai)
(tiada dalam gambo : kecik(along), anis, haikal, bella)


ntah sapa yang mengajo anak aku bersolek ni... hatta aku sendiri pon tak bersolek

bear ni hubby bagi masa bercinta dulu... rupa2 nya aku tinggalkan kat sabah... huhuhu...

mata masuk habuk


budak ni dah tak sabo nak naik kapal terbang... so, kena pujuk ngan gula2 supaya leh bersabo...


ni dekat centrepoint... 1st time dapat naik menatang ni...


"yeay... yeay... naik kapal terbang"... tak sabo2 btul budak ni...


uiks... kecik jer fatin... kan sebaya jer... suka sangat pakai baju kurung... betul2 macam budak kampong dah aku tengok...

singgah kat McD centrepoint... lapo tu...


ni kat pahang dah... mak abah aku belikan fatin kapal terbang mainan... nak pujuk supaya tak nangis sebenarnya... maklumlah dah bersama ngan aku selama seminggu... tapi aku takde orang pujuk ke?... aku pon sedey gak...

4 pengkritik hebat:

Yatie Ahmad

Alahai mummy soh babah pujuk jelah hehehe!!!

rozilah

hehehe...

stokinbusuk

alah..tucuk..tucuk..mummy... dont cry... papa kan ader... alahai fatin dah besor dah... makin tomey berbaju kurung... gadis ayu... bagus tul fatin masih mengekalkan adat ketimuran... ummi vote fatin...

rozilah

tengahari buta pon sibuk nak pakai baju kurung... alahai... takkan nak jalan2 pon mummynye pakai t-shirt, anak pakai baju kurung kot... no..no..no...