CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, November 18, 2009

Majlis tunang cousin

Hari sabtu lepas adalah majlis pertunangan cousin aku... anak kepada pak long aku ... pak long aku lak adalah abang kepada mak aku... jadi aku pon saja nyibuk nak ikut memandangkan aku pon free waktu tu... parents aku tido umah aku pada jumaat malam.... keesokannya kitorang semua berkumpul di tol sg.besi untuk cukupkan korum...

sampai sana (Ampang) dalam lebih kurang jam 12 lebih kalau tak silap aku... rundingannya sekejap jer... pas solat zuhur terus jamuan makan... aku paling suka part makan ni la... tunang pon wat grand2... siap ada khemah macam kenduri kawin... pelamin pon ada (untuk sebelah pompuan je)... dorang wat acara tu dalam surau... maybe sebab umah tak muat (duk kat berek polis).... rombongan meminang datang dalam 4 buah kereta dan 2 buah van... ramai jugak ar aku rasa...

ni ler tunang cousin aku (gambo kabur)

hantaran sebelah pompuan

hantaran sebelah lelaki



0 pengkritik hebat: