CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, November 9, 2009

First Time n ever...

Huhuhu....akhirnya aku berjaya jugak mem'blog'kan diri aku...Puas tanya hubby... tapi jawapan hubby mesti ampes... selalunya aku juga yang kena cari apa2 jalan penyelesaian...well... yang penting aku tau berdikari... klu sorang2 still leh survive... huhuhu... jangan marah ye B...

Hari isnin adalah hari yang paling malas untuk bekerja... aku pon tak tau la kenapa... tapi yang penting, klu hari isnin jer aku mesti malas nak gi keje..

3 minggu lagi nak raya haji... mana nak cekau duit ni... duit loan dah abis... huhuhu... abis wat beli barang2 dlm rumah... beli peti ais, mesin basuh, meja makan, mineral pot, laptop, broadband dan banyak lagi la... kesimpulannya aku tak guna duit tuh untuk enjoy semata-mata...

lagi satu yang aku beli yang paling mahal aku rasakan adalah motor Modenas GT128 warna oren... harga keseluruhan setelah ditambah alarm tukar tayar tubeless n tambah box adalah RM5553... bayar cash on the road... tapi tak termasuk roadtax n insurans... tapi motor tu nama hubby sebab aku takde lesen... aku suh hubby ganti duit aku tu ngan kereta gen2 warna silver... huhuhu... tu pon bila aku dapat lesen kereta... (baru survey kelas memandu)....

aku wat loan tujuan asalnya adalah untuk membayar hutang2 aku ngan JPA n PTPTN... alhamdulillah dah setel dah hutang2 tuh... tapi aku telah membuat hutang dengan bank rakyat pulak... huhuhu...

0 pengkritik hebat: