CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, January 18, 2011

Online Shopping

Wah... bila sebut shopping jer rasa bessstttttnyerrrrr... walaupon setakat shopping tingkap...

tapi ni shopping online punya cerita... bukan beli banyak2 pon... setakat barang kecik²... aku pon dah pandai beli barang online ni... tapi dalam Malaysia je... sebab akaun aku cuma leh pakai dalam Malaysia jer... lagi satu duit dalam bank pon x banyak...

ada ler dua tiga kali dah beli online... tu pon senyap² supaya kengkawan x tau... ekekeke... hubby tau aku x kesah...tapi jgn kengkawan tau... sssshhhhh... terima barang jer, zassss masuk dalam beg... hehehe...

aku beli ngan orang yang aku percaya jer... lagipon beli online ni kena tanggung kos pos sendiri... jadi barang yang dibeli pon lebih dari harga sebenar bila dah campur harga pos... setakat ni ok ler...

opsss... perancangan tahun ni beraya kat Sabah... jadi duit kena jimat... aisehmen...