CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 2, 2010

dekat tapi tetap tak dapat jupe

fatin ada kat cheras perdana... umah kakak aku... mak kena jaga anak kakak untuk sementara waktu... jadi fatin pon secara otomatiknya kena ikut gak...

walaupon dekat, kena tunggu ujung minggu gak nak jupe fatin... ampeh jer rasa...

atin, ujung minggu ni mummy amik... mummy dah apply coti... huhuhu... tungggguuuuuuu...

3 pengkritik hebat:

liza

sorry..tak baca dari awal dulu..sebenarnya napa atin mak ko jaga?
seronok laa atin nanti bleh manja2 dgn mummy

Jilah

hubby aku keje tak menentu... nak harap gaji aku, memang tak cukup...
harap2 atin sekolah nanti leh amik dia tinggal sama2...

liza

insyaallah..nenanti ada rezeki dapatlaa atin duk ngan mummy..yg penting usaha kan;)