CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, August 25, 2010

Ramadhan

orang lain dah berpuluh² wat entry pasal bulan posa ni.... tapi aku takder mood langsung nak menghapdet blog....

aku posa macam tahun lepas gak... kadang² masak, kadang² tunjuk jer... so far lom miss lagi posa... sahur pon lom pernah terlajak lagi...

tapi tahun ni aku tak beli baju raya, tak beli kuih raya, baju anak aku, baju laki aku semuanya aku tak beli.... pakai je ler apa yang ada... aku ngan anak aku sekurang² nya ada gak dapat baju sponsor... laki aku?... takper la dia kan laki²...

tahun ni pon balik pahang.... klu ikut giliran, sepatutnya balik sabah... tapi takder sponsor, jadi balik pahang je ler... aku suka... sebab... adik beradik aku semuanya balik pahang tahun ni...

tadi tengok berita.... duit raya 500 untuk kakitangan awam gred 1-54 dan pesara kerajaan sebelum 1 syawal... muka kembali ceria... ahaks... syukur alhamdulillah.... dalam otak dah berkira² nak beli macam².... jangan ikut nafsu.... dahulukan yang penting dulu...

kepada semua kengkawan.... Selamat menjalani ibadah posa dengan jayanya....


2 pengkritik hebat:

liana

selamat berpuasa G-lah,,,mintak maaf kalo ada apa2 silap....

Jilah

slamat berposa gak kak lia... aku pon nak mintak mahap klu ada salah silap ek...